Tuesday 1 February 2011

OH..bandar seri putra

Posted by Nur Ayuni at 23:03
Cam ne nak citer yea?
mmm...hari ahad lepas aku, hubby and Harith p jalan2 umah kakak ipar kesayangan ku itu d Pulai JaYA..saje nak jalan2 maklum lah dia sorang je saudara yang tinggal kat johor nie..mane lagi aku nak pegi kalo tak umah dia..

On the way p umah Kak Ja..My hubby tanya aku nak makan durian tak..bab2 makan nie mane penah aku tolak kan..jadi aku balas ngan jelingan manja je(huhu) hubby ku dah faham..kuang kuang kuang...

So, kiter Org pOn parking ler depan gerai itu..memandangkan tuan gerai tu tulis rm3 sekilo aku agak mesti hubby ku beli banyak2 kan..tut tut yg rm3 sekilo tu yg buruk nyer..haddoiii..
alang2 dah tanye jadi hubby ku beli la jugak walau pon rm7...dah abis pasal durian! kikiki

Citer pasal kat umah kakak ipar ku lak..
bila dah sampai..kiter Org borak2 la..cot cet cot cet cot cet..
Tiba2 dia ajak p kolumpo..BSP..
Tempat aku tuh..
Aku mesti la nak ikut..tapi hubby aku diam jerk..
pujuk memujuk pon berlaku...hehe
akhir nye hubby setuju..kul 7.30 kiter org tolak..share kete ler jimat sket kan!

Sampai BSP..Bandar seri Putra..
Rindu weh tempat ku itu..
Tak tau hepy ke sedih bila sampai situ..Tempat mematangkan aku, menyedihkan aku, menggumBirakan aku..byk meng meng lah..
Love u BSP!

Bukan senang aku nak p jalan2 kat BSP tu..nasib baik abg ipar aku tinggal sementara kat BSP itu untk PHD 4 tahun..so aku leh la melancong sekali sekala kat sane..bila dah kat sana kalo leh aku nak:
1. Melawat bilik aku kat Hostel KUIS
2. Ronda2 dalam KUIS
3. Melawat umah sewa ku d VISTA


Vista

Tapi x dapat la kan..aku p pon satu hari jer..huhu..tapi aku dan menyempatkan diri melawat member aku Gee kat sana..I Like..muah muah muah..

1 hari kat sana hanye p jalan2 nilai 3..oK la tu..leh shopping2 skit..cuaca pon tak ok sgt..tapi semua tu tak menjadi halangan bagi ku n hubby..huhu..aku sempat beli tudung n selendang n tudung..Hubby ku lak beli perhiasan dinding umah..leh la kan..!

Tapi kan Kalo dah p KL aku dah ader List nak p mana..hehe



1. BSP (of cozzz)
2. KLCC (my sweet memories)
3. Masjid India
4. Mid Valley (sweet gak tuh)
5. The mineS (Shopping Beg)
6. tak de dah kot..hihi

mmm..yg tempat sweet2 tu mesti la tempat yg slalu hubby n aku dating mase couple2 dulu..winduuuuu...
Lawatan kali nie semua tempat tu aku tak sempat jengjalan..
tapi dah p BSP aku puas hati dah..cup cup!!
LOVU u so Much BSP!

0 comments on "OH..bandar seri putra"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LiNk SeteRusnye

 

~Pink d HaTi kU~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal