Thursday, 3 February 2011

English Design..

Posted by Nur Ayuni at 14:30
Sememang nye aku amat menggilai enGlish design..
Pulak tu kalo aku p umah org yg penuh ngan barang2 english style nie..
aku leh dengki GileR...huhu
Nak tau sebab nye???
sbb aku x dapat meng'style'kan umah aku ngan english style tuh!

Sbb nye lagi..
My HuBby ku tak suka!
Waaaaaaaaaaaaaaaa..

Tapi kan aku ader gak curi2 beli..
Skit pon jadi la kan..nak wat cam ne..
Baru2 nie kiter org jalan2 NIlai3..
My Hubby beli perhiasan dinding..
'Kayu' nyer style!
Ala..yg tulisan Khat tu...
Jam pon dia beli style kayu gak..huhu

Kat nilai 3 tu ader byk gak la kedai2 yg jual english style nie..
Aku sekadar menjeling jer la..:(

Lagi satu kat Angsana!
Satu kedai nie penuh ngan barang2 english style..
Kalau kamo masuk memang kamo sukerrr la..
apa nama kedai luper lak aku..huhuhu

Ni gambar yg sempat aku snap..
nak snap byk2 takut kene halau lak..



Harga barang2 kat kedai ni x de la mahal sangat..
semua murah2..
Kalau ader sesape yang nak pergi leh ke tingkat paling atas Angsana!

0 comments on "English Design.."

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LiNk SeteRusnye

 

~Pink d HaTi kU~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal