Wednesday, 2 February 2011

Ape yg Yuni Ade..

Posted by Nur Ayuni at 21:40
Tak tau la..
2,3 bulan nie muka aku nie senang nak naik jerawat..
Lebih2 lagi time dekat2 nak period..
Kat muka aku nie dah ader dah skit2 parut jerawat..
dah naik kat muka aku buat tanda lak bagi kenangan yer!
huh...

Sebenarnye..
Dulu2 aku suka sangat tukar2 produk untuk tempek kat muka aku..
sbb aku cepat boring..hihi
Tapi selama aku praktikkan tabiat aku tukar2 produk ni x de lak aku bermasalah dengan jerawat..
Pendek kater aku tak penah risau pasal jerawat pon..

Sehingga la aku guna satu set produk Malaysia nie..
memang aku tak nafikan keberkesanan produk tu..
Muka aku jadi putih, licin, sebiji jerawat pon tak naik kat muka ai..
caya tak?
tul la...

Masalah nye aku tak leh berhenti pakai produk nie..
Kalo aku stop mula la naik jerawat..
cam no tu?

Sejak hari tu aku terpaksa la hentikan tabiat ku menukar2 produk kecantikan ni..
produk glemer la jugak..kalo aku cakap mesti org kenal..
~~~Tia Amelia~~~
Dia ade krim siang n malam
yg aku selalu guna sabun pencuci, krim pemutih n krim kunyit..

Krim kunyit tu aku rasa yg paling elok..
Mase2 bujang2 dulu leh la aku tempek tiap2 malam kat muka..
tapi bila dah bersuami ni aku rasa tak sesuai nak memakainye..
Yea ler..dah muka aku kuning jerk..
suami pon tak datang dekat..huhu

So, aku try2 la pakai produk lain..campur2..hehe
Ni le yg aku pakai..


Yang ni aku pakai waktu siang jer..

Yang ni lak aku pakai lepas cuci muka..Bila kita sapu kat muka ia bertukar jadi buih2 kecik..

yang ni wajib ader..x leh kehabisan stok..sbb bintik2 putih selalu singgah kat muka aku..
yang kat atas ni la penghalau tetamu yang tak diundang tu..huhu

0 comments on "Ape yg Yuni Ade.."

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LiNk SeteRusnye

 

~Pink d HaTi kU~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal