Wednesday, 2 February 2011

Syukur

Posted by Nur Ayuni at 17:35


Finally..
Aku boleh berblogging dengan senang hati..yippiii!
tak de lagi backup post yg ngikut aku..hehe

Dari semalam aku bengang jer mikir kan nyer..
sampai terbawa2 dalam mimpi  (dasyatnye..)

acceli..masa kat kolej dulu memang aku belajar pasal coding2 nie..
walaupon x la teror sgt tapi leh la skit2..
Dari semalam sampai la tadi aku mengadap coding blogger..
Uper2 nye masalah kecik jer..huhu
Apa la aku ni kan..
masalah kecik je nak kecoh!
kui..kui...kui..

Apa yang penting aku belajar dari kesilapan..tul tak?
Ader ke yg nak jawab??
ho..ho..ho..

0 comments on "Syukur"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LiNk SeteRusnye

 

~Pink d HaTi kU~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal