Friday 4 February 2011

SuKa Hati

Posted by Nur Ayuni at 23:25

Senang hati sangat2 malam nie..
Apa tak nyer!
Buka ajer blog tgk iklan churp2 kat sebelah..
tak hilang lak tu!
guling2 kat lantai sbb over hepy la kater kan...

Walaupon masa blaja dulu aku amik bahagian coding-mengoding nie tapi
dah lama aku bersara..
hik hik hik
aku rasa bukan susah pon nak buat tadi..
aku jer yg blur semacam!
cian org tu..melayan persoalan2 aku nih..

Kalo kamo2 semua minat nak ader iklan cam sebelah leh menuntut dari


Luper pulak aku nak menanyer nama org itu..
huhuhu...
Terima kasih sekali lagi...:)

1 comments on "SuKa Hati"

CikPuanAzura on 5 February 2011 at 22:14 said...

helloo

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LiNk SeteRusnye

 

~Pink d HaTi kU~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal