Sunday 6 February 2011

YuNi PikiR-PiKir byK Kali

Posted by Nur Ayuni at 11:38
Assalamualaikum semua!
Esok dah seminggu dah blog yuni (si pembuat coklat) ditubuhkan!
ayakkk!..(cam classs jerk aku nie!)
ermm..dah ader 24 yg sudi follow blog nie..
tenkiu bebanyak yea..

Sejak blog ni wujud FB aku wat x tau dah..
sekadar dipinggiran lak jadinyer..huhuhu
giler blogging lak aku skarang!

Oh ya..kepada sesiapa yg dah jadi follower yuni..
sila2 kan lah diri anda submit link ko org kat bwah sekaliiiiii blog nie..
bukan memaksa..
sebenarnya kalo awak2 semua buat cam tu nati saya akan masukkan blog korang dalam BLOG GENG YUNI..
dah masuk list tu senang la saya nak blog walking..

Sbb nyer lagi, saya nie suri rumah sepenuh masa,
suku masa lagi wat bisnes coklat..
suku masa lagi berblogging la..
Jadi saya rasa cara tu menyenangkan saya untuk skodeng2 blog ko org..
Tul Tak???

ermm..tapi syaratnye..blog saya pon mesti ader dalam blog list ko org..
hehehe..
Kalo saya check tak der..lambat la saya nak p jalan2 skodeng kamo, nak comment2 post kamo..
huhuhu..

K la..time blogging tamat sementara..nak masak utuk lunch pulak!
ermm..rasa nak makan ayam masak merah!
GULPpppp


2 comments on "YuNi PikiR-PiKir byK Kali"

zaty luvlianncez on 6 February 2011 at 18:34 said...

im ur 27 followers!!!:)

KERTAS A4 BLOG on 7 February 2011 at 11:49 said...

OoOoo buat biskut cokelat... iklan la kat sini... mane tau kut kut akan dibeli banyak banyak... hehe :p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LiNk SeteRusnye

 

~Pink d HaTi kU~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal